Veel bedrijven implementeren Business Intelligence (BI) tools om een data-driven overzicht te krijgen van hun activiteiten en daardoor effectiever te werken. Ondanks het feit dat aanbieders van BI-tools ontzettend veel geld investeren in functionaliteiten en gebruiksvriendelijkheid, is het gebruik van BI-tools door niet-gespecialiseerde gebruikers nog steeds geen eenvoudig karwei. Maar nu is er dankzij Push Intelligence een oplossing!
Business Intelligence is een essentie in heel wat bedrijven, maar er wordt niet altijd op de juiste manier mee omgesprongen. Hierdoor is het voor veel managers vaak onmogelijk om de bomen door het data-bos te blijven zien en op de juiste momenten te reageren. Push Intelligence biedt hiervoor een hoogkwalitatieve en tijdbesparende oplossing dankzij gepersonaliseerde en contextueel ondersteunde meldingen en waarschuwingen.
Categoriën: Push Intelligence
(deze blog zal weldra in het Nederlands beschikbaar zijn)
Recently I went skiing with my family in the French Alps. It’s now possible to avoid those 8 long hours’ drive, on crowded roads. These days, you can take one of those marvelous low cost flights, that bring you from Brussels to Geneva in less than one hour… Arriving in Geneva, you just rent a car and one hour later, you’re at your destination, with the snow crunching under your feet! But that’s the bright side…
Categoriën: Push Intelligence
Vele organisaties hebben Business Intelligence (BI) tools geïmplementeerd, in de hoop dat zij hun werkzaamheden effectiever kunnen maken door het te baseren op data. Ondanks miljoeneninvesteringen in BI-applicaties, lost de technologie zijn belofte niet in. Het valt analisten, waaronder Gartner, op dat gebruikers de BI-tools onvoldoende inzetten. Push Intelligence is de nieuwe Business Intelligence aanpak waarmee de businessanalist beter kan voldoen aan de behoeften van de gebruiker. Waar gebruikers met Business Intelligence de dashboards moeten doorzoeken om relevante wijzigingen te vinden, attendeert Push Intelligence de gebruikers op een proactieve manier op veranderingen in de voor hen relevante key performance indicators (KPI’s).
Categoriën: Qlik, Metric Insights, Push Intelligence